ניהול עסקי התמחות בשיווק

10 יחידות לימוד


הלימודים במגמת ניהול עסקי עם התמחות בשיווק וקידום מכירות מקנים ידע בתכנון, יישום ובקרה של תהליכים בארגון, קריאת מפה עסקית ופעילות שיווקית מוצלחת על כל היבטיה.


על המגמה 

אנשי שיווק עוסקים בתכנון, בניתוח, ביישום ובבקרה של התהליכים המתרחשים בארגון, בכדי לבנות פעילות שיווקית מיטבית שתביא להצלחה. בעידן הטכנולוגי, תדמית ודימוי הם מושגי מפתח, וניתן דגש להיבטים המיוצגים על ידיהם: המחרה, הפצה ומוצר. מנהל שיווק צריך לדעת לקרוא את המפה העסקית בסביבתו, לנתח את התנהגות הצרכן, לבצע מחקרי שוק ולהפיק תובנות לקידום העסק.

למי מיועדת המגמה? 

התלמידים יוכלו להשתמש במקצוע "שיווק וקידום מכירות", כאפיק לפיתוח האישיות, תוך רכישת מיומנויות תקשורת בין-אישית ועמידה בפני קהל. תלמידים יצירתיים החושבים "מחוץ לקופסה", יזמים וחוקרים, יוכלו להביא לידי ביטוי יצירתיות ואותנטיות בחיבור שבין עולם העסקים לבין הלימודים בתיכון.



למה כדאי ללמוד במגמה?

רכישת ידע בתחום ניהול השיווק וקידום המכירות, תוך פיתוח מיומנויות עמידה בפני קהל ויכולות מכירה. ישנה מורכבות רבה ביצירת תדמית לאדם או למותג, והלימודים מאפשרים הבנה מעמיקה של התחום.

לימודי המקצוע משלבים עניין ורלוונטיות לחיי היומיום. מחד, התנהלות צרכנית נבונה, ומאידך, בנייה של מהלכים שיווקיים.

הלימודים מאפשרים לחקור מוצרים ושירותים קיימים. שיתוף הפעולה ועבודת הצוות במהלך החקר, מסייעים לרכוש מיומנויות הנדרשות במאה ה - 21.

הבוגרים יוכלו להמשיך את לימודיהם בכיתה י"ג.